Věříme, že se systémem FreeStyle Libre 2 budete vždy spokojeni. A všechno pro to děláme, ale chybička se samozřejmě vloudit může. Jak postupovat, pokud narazíte na technický problém s čtečkou, mobilní aplikací, nebo senzorem?
Vždycky je nejlepší se rovnou obrátit na bezplatnou infolinku na čísle 800 189 564. Operátoři jsou vám k dispozici každý všední den od 8:00 do 16:00 a měli by umět odpovědět na všechny otázky spojené se systémem FreeStyle Libre.
Obracet se na ně můžete s problémy, jako je špatné měření (čtečka ukazuje výrazně jiné hodnoty než glukometr), chybové hlášení na monitoru čtečky, které trvá déle než dvě hodiny, nebo odlepený senzor. Ten rozhodně hned nevyhazujete: může se stát, že vás operátor při hovoru požádá, ať ho pošlete zpět. To znamená, že spolu s náhradním senzorem dostanete odpovědní předplacenou obálku, do které vadný senzor nebo čtečku vložíte a pošlete zpět. I když se jedná o mezinárodní doručovací službu, měli by takovou zásilku akceptovat na všech přepážkách České pošty.
S operátorem můžete také vyřídit reklamaci a výměnu čtečky nebo senzoru. Aby celý hovor proběhl hladce, doporučujeme si k němu předem připravit tyto podklady:
1. Číslo faktury
Obdrželi jste ji e-mailem po nákupu na e-shopu Lekarna.cz.
2 Sériové číslo čtečky a senzoru
Najdete ho na originální krabičce, na boku senzoru nebo ho vyhledáte v nastavení čtečky. Jak? Kliknete na symbol ozubeného kolečka, potom na System status, dále na System info. Pro účely reklamace si opište údaje z kolonek „Reader SN“ a „Sensor SN“.
3. Čtečku FreeStyle Libre
Operátor se vás může doptávat na detaily, takže se hodí mít čtečku po ruce.